Πώς καταθέτω μια παράπονο;

Η υποβολή καταγγελίας είναι ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση προβλημάτων με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Η γνώμη σας έχει σημασία και μπορείτε να υποβάλετε τα σχόλιά σας μέσω email, ηλεκτρονικής συνομιλίας, τηλεφώνου ή χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

 

Θα απαντήσουμε και θα ανταποκριθούμε στην καταγγελία σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο χειρισμού της καταγγελίας, μπορείτε επίσης να την υποβάλετε μέσω της ευρωπαϊκής ηλεκτρονικής πλατφόρμας επίλυσης διαφορών.

Μπορούν να υποβληθούν καταγγελίες για: προϊόντα και υπηρεσίες.