Τι μπορώ να κάνω όταν το προϊόν μου έχει φτάσει κατεστραμμένο;

Εάν το προϊόν σας είναι κατεστραμμένο, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, ώστε να μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Η αποστολή λεπτομερών φωτογραφιών της ζημιάς ως συνημμένου στη φόρμα επικοινωνίας θα μας βοηθήσει να βρούμε μια λύση για εσάς πιο γρήγορα.

 

Κάντε κλικ στο κουμπί ηλεκτρονικής συνομιλίας για να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως ή στείλτε μας email μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην οποία θα απαντήσουμε εντός 1 εργάσιμης ημέρας. 

 

Εάν προτιμάτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, αφήστε μας ένα αίτημα επανάκλησης. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας.