Πολιτική καταγραφής τηλεφωνικών κλήσεων

Όταν καλείτε το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας, ενδέχεται να καταγράψουμε την κλήση σας. Μέσα σε αυτό το άρθρο θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την πολιτική καταγραφής μας για τηλεφωνικές κλήσεις.

 

>Γιατί καταγράφετε κλήσεις;

Καταγράφουμε κλήσεις για σκοπούς παρακολούθησης και αξιολόγησης της ποιότητας. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι κάθε φορά που επικοινωνείτε μαζί μας, τηλεφωνικά ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο, θα έχετε την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών.

 

>Μπορώ να αρνηθώ να καταγραφεί η κλήση μου;

Ναι, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε ή να αρνηθείτε την καταγραφή κατά την έναρξη της κλήσης. Σε περίπτωση άρνησης, η καταγραφή θα σταματήσει και οτιδήποτε είχε καταγραφεί προηγουμένως θα διαγραφεί αμέσως.

 

>Για πόσο καιρό διατηρείτε τις καταγεγραμμένες κλήσεις;

"Διατηρούμε τις ηχογραφήσεις για ένα διάστημα 21 ημερών ξεκινώντας από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η ηχογράφηση.

 

>Σε ποια χώρα αποθηκεύετε τις καταγεγραμμένες κλήσεις;

Οι εγγραφές αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων που βρίσκεται στη Γερμανία.

 

>Ποια είναι τα δικαιώματά μου σε σχέση με αυτές τις ηχογραφήσεις;

Έχετε τα ακόλουθα δικαιώματα: Δικαίωμα ενημέρωσης, δικαίωμα πρόσβασης, δικαίωμα διόρθωσης, δικαίωμα στη λήθη, δικαίωμα περιορισμού, δικαίωμα φορητότητας δεδομένων, δικαίωμα να μην υπόκειται σε απόφαση που βασίζεται αποκλειστικά σε αυτοματοποιημένα μέσα, δικαίωμα εναντίωσης και δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσης. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι συνεπάγονται αυτά τα δικαιώματα, παρακαλούμε συμβουλευτείτε την πολιτική καταγραφής μας για τηλεφωνικές κλήσεις. 

 

Θέλετε να διαβάσετε την πολιτική καταγραφής μας για τηλεφωνικές κλήσεις; Κάντε κλικ εδώ.